czwartek, 9 grudnia 2010

REVLON - ColorStay, Oily skin

Witam Was kochane bardzo serdecznie. Dzisiaj chciałam przedstawić Wam moją opinię na temat znanego wszystkim podkładu - Revlon ColorsStay. Mój kolor to 110, ivory. Porcelana, najjaśniejszy odcień. 


Są dwa rodzaje tego podkładu, z tego co się orientuję - do skóry mieszanej i tłustej, oraz normalnej i suchej. Ja mam skórę mieszaną ze skłonnością do przetłuszczania się ( szczególnie w strefie T ) i ten podkład sprawuje się dla mnie świetnie. Znam dziewczyny, które mają przetłuszczającą się strefę T i suche policzki... Niestety dla nich ten produkt nie byłby zbytnio dobrym wyborem. Dlaczego ? Już mówię - podkład ten bardzo podkreśla skórki, jeżeli oglądacie mój kanał na YT - wiecie, że od jakiegoś czasu stosuję żel przeciw zaskórnikom o dźwięcznej nazwie Isotrexin. Po jego używaniu w wielu miejscach miałam bardzo suchą, łuszczącą się skórę i owy podkład baaardzo to uwidaczniał. Dlatego polecam go tylko osobom, które nie mają problemów z przesuszeniami. 


 Podkład kryje bardzo dobrze, powiedziałabym, że w około 80 %. Jeżeli chodzi o mnie i moje niedoskonałości, jakimi są blizny - to bardzo dobry wynik ! Wystarczy jeszcze jakiś dobry korektor i podkład trzyma się baaaaardzo długo. Myślę, że spokojnie około ośmiu godzin. Jego dużym plusem jest fakt, że kiedy przypudrujemy go sypkim pudrem, nałożymy jakiś róż na kości policzkowe - róż nie zejdzie nam z buzi, wytrzyma tyle, ile sam podkład. Więc jest i bazą, która przedłuża żywotność makijażu. 


 Kolorów jest naprawdę bardzo dużo. Gama sięga bardzo ciemnych, a zaczyna się na moim odcieniu, czyli 110, ivory. Jest to bardzo jasny kolor, który idealnie wtapia się w moją skórę. Podoba mi się ten efekt (prawie)naturalnie bladolicej :)


Polecam serdecznie wszystkim ten produkt, sprawuje się świetnie. Jego minusem może być brak pompki ( wylewa się go prosto z butelki na dłoń ), ale istnieje rozwiązanie tego problemu, czyli - korek do serum z Avonu, z takiej zielonej linii. Jego część widać na moim zdjęciu :) Może zatykać pory, jeżeli nie dbamy o naszą cerę w odpowiedni sposób.
Podkład jest bardzo wydajny, więc mimo swojej dość wysokiej ceny - około 70 zł - opłaca się ! Na allegro można go dostać za około 40 zł. :) 

Pozdrawiam wszystkich czytających !


2 komentarze: